Fhios aposta per la tecnologia wearable amb el desenvolupament d’apps per a Google Glass

google-glassEmpreses espanyoles de diversos sectors com la indústria, l’automoció, la banca, el sector farmacèutic, l’oci, la moda o la salut, ja estan desenvolupant aplicacions per a Google Glass, el llançament tecnològic més esperat dels últims anys.

En una clara aposta per la tecnologia wearable, Grup Fhios, la consultora espanyola de la innovació, està treballant en el desenvolupament d’aquestes apps per a companyies d’especialitats tan diverses. Ho fa des de la seva àrea de negoci mobile, encapçalada per la marca Zinkapp, especialitzada en consultoria, desenvolupament i comercialització de solucions i serveis per a dispositius mòbils i ara també wearable.

En el desenvolupament i comercialització de les aplicacions per a Google Glass, Fhios compta amb el suport i l’experiència de les oficines d’Inspirit a San Francisco, grup tecnològic liderat per Didac Lee del qual Fhios forma part. Segons explica Carles Cabré, director d’Inspirit als Estats Units, “la nostra presència a Silicon Valley ens permet fer vigilància tecnològica per atreure les principals novetats tecnològiques, com Google Glass o iBeacons, entre d’altres; ajudar a empreses espanyoles i europees a posicionar-se en Amèrica, i ajudar les empreses globals americanes a instal·lar a Espanya, Europa o Amèrica del Sud a través de la tecnologia”.

David López, director d’estratègia en Fhios, explica que les Google Glass són un dels reptes tecnològics més transcendents dels últims anys. “Aquest dispositiu obre un nou ventall de possibilitats per als desenvolupadors d’apps, per això és una de les principals apostes del grup Fhios per a aquest any”.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES