Andorra Turisme preveu l’organització d’un festival de música per a l’any que ve que podria afegir-se al Cirque du Soleil com a espectacle de gran format amb el qual atraure visitants. La societat té un pressupost de 17,4 milions d’euros, 400.000 menys que el d’aquest any.

Andorra Turisme preveu destinar prop de 4,5 milions d’euros al capítol de producte, que comprèn l’organització d’esdeveniments. És una xifra amb un lleuger increment respecte d’aquest any.

Entre els esdeveniments a organitzar, destaca l’aposta per un festival musical de gran format. Tot i que en el projecte de pressupost no s’ofereixen més detalls, la darrera referència d’aquest tipus d’esdeveniments és el Red Music Festival de fa cinc anys.

La proposta musical podria acompanyar el Cirque du Soleil com a gran cita cultural al Principat. De fet, si no es renova amb el Cirque, Andorra Turisme disposaria d’un esdeveniment similar. El Bus Turístic o l’Andorra Convention Bureau són altres projectes que la societat vol mantenir.

Campanyes i patrocinis

Respecte a les altres dues grans partides d’inversió, puja la de campanyes i baixa la de patrocinis. Hi ha 5,7 milions d’euros, gairebé 600.000 més que aquest any, previstos per al primer capítol, amb el manteniment de les grans campanyes d’estiu i hivern i més incidència en mercats com l’italià.

I els patrocinis se situen en 2,3 milions, lluny dels 3,7 d’aquest any, una xifra que cau perquè el 2020 no hi ha les finals de la Copa del Món. Les directrius pressupostàries generals fan que es redueixi en un 1% la transferència del Govern.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada