streaching

És sabut que cal estirar els músculs després de fer exercici per evitar enrampades, lesions i dolors, a més, amb això s’adquireix major flexibilitat. De fet, fa anys que existeix una disciplina anomenada streching que treballa especialment amb l’estirament i la flexibilitat corporal, amb el que s’aconsegueixen beneficis directes en la postura corporal i en l’enfortiment dels tendons i músculs.

L’streching es basa en la realització d’exercicis suaus i lents, enfocats en l’estirament i en el treball muscular integral.Molts esportistes practiquen l’streching per augmentar la seva força muscular i resistència física, i és que aquesta disciplina pot practicar-se com a exercici físic únic o bé com a complement d’un altre esport.

Però, qualsevol persona pot practicar l’streching, tot i que està especialment recomanat per a aquells que pateixen mals d’esquena o de cintura.És convenient que l’estirament o streching estigui supervisat per un expert, per això, tingueu cura quan feu estiraments a casa perquè podeu causar-vos lesions en els músculs o articulacions.

A més, abans de fer exercicis d’estirament, és important fer prèviament un escalfament per evitar patir lesions.

Per Redacció / Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada