A Espanya resulta força complicat trobar feina. Les xifres de l’atur general ronden el 27 per cent mentre que en el cas dels joves aquests nombres s’eleven fins a més enllà del 56 per cent.

Sembla que actualment és una quimera en tota regla trobar feina i a sobre estar ben pagat per exercir. No obstant això, hi ha casos en què la dinàmica espanyola sembla treta d’un conte de por -potser no estem tan lluny-.

Youtube s’ha convertit per a molts en una forma de fer-se ric o almenys de poder sobreviure.

Un dia abans Jenna Marbles -abans anomenada Jenna Mourey- era una “donnadie” que compaginava tres treballs per poder pagar el seu pis compartit. Després d’uns mesos aquesta nord-americana ha reconegut que té més diners dels que podria gastar en la seva vida. La decisió que va transformar la primera decisió en el segon panorama va ser la de penjar un vídeo a la xarxa que explicava com enganyar la gent perquè cregués que una és maca. A aquest video d’èxit inusitat li van seguir altres de la mateixa índole i que finalment han fet de Jenna una estrella amb uns beneficis anuals que segons Social Blade van des els 300.000 dòlars fins als 2,9 milions.

El seu cas és similar al del veritable rei de Youtube. El grup d’humor Smosh ha relegat a Jenna a la segona posició dels més seguits i a Ray William Johnson, un altre humorista, a la tercera.

A Espanya també trobem casos similars. ElrubiusOMG un jove de 23 anys que fa vídeos d’humor, té 1,8 milions de subscriptors i els seus beneficis oscil·len entre els 189.000 euros a 1.800.000 milions anuals.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada