• Estireu-vos recollint lleugerament les cames, agafeu un pes verticalment amb les mans i estireu-les. Aixequeu el cos amb els braços estirats i simuleu que el pes xocarà amb els genolls. Després torneu a la posició inicial.

• Estireu-vos i col·loqueu un pes entre els peus verticalment. Col·loqueu les mans amb els palmells al terra. Aixequeu les cames fins a uns 90º del terra, ben estirades i dretes sostenint la pesa. Després, baixeu fins gairebé tocar el terra.

• Estirats, sosteniu un pes verticalment amb les mans i estireu les cames i els braços en un angle de 45º respecte del terra. Simultàniament, aixequeu les cames i els braços fins que sembli que es toquin, sense flexionar-los, i torneu a la posició original.

• Estirats, estireu els braços cap als costats aguantant dos pesos, mantenint les cames estirades. Després, uniu els pesos mantenint els braços estirats, mentre flexioneu un dels genolls intentant fregar els colzes. Després feu el mateix amb l’altra cama quan els braços novament toquin el terra.

• Agafeu un pes horitzontalment de forma que cada palmell es recolzi en els seus costats. Estireu-vos amb les cames estirades. Després aixequeu-les mentre porteu la pesa amb els braços estirats cap a l’esquerra. De seguida baixeu, per després fer el mateix, però portant els braços ara cap a la dreta.
Per Redacció / Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada