Felicitats President!

Finalment els soci i sòcies del FC Barcelona han fet  bones les enquestes que sempre han donat com a vencedor dels comicis al Sr. Bartomeu, pel que cal felicitar-lo i desitjar-li molts encerts en les decisions que de ben segur haurà de prendre en els propers sis anys.

No és l’opció que jo vaig triar, no m’en amago, però tal i com ja vaig dir la setmana passada, és un mal menor pel Barça, sempre sota el meu particular punt de vista, ja que hi ha gent molt bona dins la seva candidatura i de ben segur que, com ell mateix va dir en el discurs de la victòria, “continuarem creixent i continuarem guanyant”.

Jo destacaria un detall del sondeig que van fer TV3 i Catalunya Radio a peu d’urna, i és el fet de que gairebé el 43% dels socis que l’han votat són majors de 60 anys i acostuma a ser gent que sempre voten continuïtat, potser aplicant aquella màxima que diu que si alguna cosa va bé no la toquis. També són la veu de l’experiència i font de saviesa…

En aquest punt, tots sabem que la immensa majoria de socis i seguidors del Barça només contemplen la trajectòria del primer equip de futbol per valorar si el Barça va bé o no, sense tenir en compte si les seccions han obtingut també èxits o no.

Bartomeu, coneixedor del Barça i la seva massa social, ha fet una campanya basada precisament en el Triplet, allunyant-se de les crítiques i els atacs constants que li han fet dos dels altres candidats i negant-se a participar en cap debat, a excepció feta del de TV3, doncs crec que tenia molt clar que tots haurien seguit el mateix tarannà.

El seu equip, tot i cometre errors de principiant com el cas d’Andorra del que ja en vaig parlar, ha sabut neutralitzar la majoria dels atacs que rebia, sobretot amb el tema del patrocini, traient-se una nova alternativa per eliminar l’actual patrocinador.

Desitjo que tingui l’encert necessari  per liderar el Club i unir a tots els barcelonistes en un projecte comú, i aquí ha de tenir molt clar que la majoria hem manifestat que no volem l’actual patrocini ni tampoc una inversió multimilionària per un jugador que avui per avui no necessitem.

Però no son les úniques tasques pendents que haurà d’afrontar per unir-nos a tots, ha de tornar al Club el pes i el prestigi que ha perdut dins la UEFA i la FIFA en els darrers anys pels casos Neymar i Masia, i sobretot treure al Barça dels jutjats.

Bones vacances a tothom, ens retrobarem  a finals d’agost si voleu.

1 comentari

  1. No hi havia color entre les 4 candidatures de qui votar. I no tinc 60 anys ni m’agrada el continuisme. M’agrada la feina ben feta

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES