FEDA ha negat a través d’un comunicat que hagi aconsellat als clients de BPA que canviïn les seves domiciliacions. D’aquesta manera la parapública respon a la denúncia feta pels treballadors de BPA en què posaven en relleu que algunes empreses havien recomanat als seus clients aquest canvi, entre elles alguna parapública.
FEDA ha indicat que garanteix en tot moment la gestió dels rebuts corresponents al consum elèctric dels clients que els tenen domiciliats a BPA. A més, ha assenyalat que en el cas de rebre un retorn del rebut, no s’ha activat el procediment habitual d’avís d’impagament, sinó que s’han gestionat els casos de manera individual per evitar que aquesta situació excepcional pugui generar molèsties al client.
(Text: ANA)
BPA vol escampar els seus problemes ????? ja prou si us plau
Hauries d’assabentar-te de les coses abans de parlar, bpa no escampa res, ja en té prou amb el que hi ha. En aquest cas es tracta de la cass. Un respecte per la gent que esta lluitant per tirar tot aixó endavant!
Pero si nos lo preguntan en el banco si tenemos cuenta nueva.
Em sembla increible, el dilluns dia 23/03/15 vaig estar a FEDA per fer una gestior i a mi personalment en cap moment em vam fer referencia de canviar d’Entitat Bancaria