Forces Elèctriques d’Andorra encarrega, cada any, una enquesta de satisfacció dels clients que es du a terme durant el tercer trimestre de l’any per captar les inquietuds i suggeriments dels usuaris en relació amb el servei que s’ofereix. Aquest 2019, les entrevistes telefòniques es duran a terme des d’aquest passat dilluns i fins al proper 23 d’octubre.

L’enquesta consta d’una quarantena de preguntes que giren al tomb del servei que ofereix FEDA, del subministrament elèctric en concret; el servei d’atenció al client; la informació que s’ofereix als clients en la factura o en altres canals de comunicació; la imatge de FEDA, i també sobre els nous projectes que s’estan desenvolupant, relacionats amb la cogeneració i amb la mobilitat elèctrica.

En total es fan al voltant de 500 entrevistes, 250 a clients domèstics i 250 a clients professionals. Els resultats que s’obtenen són molt útils a l’entitat per tal de millorar aquells àmbits en què es detecten mancances i per tenir en compte les inquietuds dels ciutadans en l’orientació de l’empresa com a servei públic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada