Joan Albert Farré ha dedicat el penúltim dia de campanya al projecte de Naturlandia i ha recordat que “nosaltres som els únics que hem presentat una proposta creïble, seriosa, engrescadora i sobre tot fonamentada, per revifar Naturlandia i intentar revertir la situació d’endeutament”. El candidat liberal ha insistit que davant aquesta necessitat i després d’haver fet un estudi amb experts, “volem donar-li al parc una imatge més fresca i nova, i reproduir-hi part de la nostra història i identitat”. Per això ha anunciat que “estem treballant en la possibilitat que el parc inclogui una àrea temàtica dedicada a la llegenda de l’Emperador Carlemany”. Aquesta proposta inclouria una zona de museu, noves atraccions i espectacles com ara tornejos ambientats en l’època medieval, amb continguts tecnològics i educatius, i realitat augmentada.

Farré ha explicat que aquesta acció té dos objectius, d’una banda, redefinir el parc i donar-li més capacitat de negoci atraient més visitants, i de l’altra, donar a conèixer el país i la nostra història a través d’un espai recreatiu. El candidat de Liberals+UL ha assenyalat igualment que “la finalitat és fer tot el possible perquè el parc pugui ser viable i acabi tenint beneficis”. Per això ha recordat que la proposta dels liberals, entre d’altres eixos, contempla redefinir els conceptes del parc per generar nous ingressos i propiciar l’entrada d’inversors estratègics.

Joan Albert Farré ha explicat que “ja hem tingut diverses trobades amb empresaris que gestionen parcs amb els que hem pogut intercanviar impressions, i ens confirmen que si es redefineix el parc pot ser un atractiu perquè els inversors s’interessin per Naturlandia”. I ha volgut deixar clar que en cap cas es contempla cedir o vendre terrenys de la Rabassa.”Tot plegat, estem molt esperançats perquè l’obertura d’un procés negociador, encara que sigui llarg i complex, pugui concloure satisfactòriament per a Sant Julià i per a Naturlàndia”, ha explicat.

Aquesta proposta s’emmarca en el conjunt d’activitats alternatives que fan tots els parcs temàtics per completar els seus ingressos, com ara celebracions de Halloween, fires, actuacions a l’aire lliure, concerts, sortides nocturnes; activitats esportives com l’arribada i sortida d’una cursa per promocionar el parc, concursos amb drons que estan tant de moda, campionats i demostracions esportives com ara el parapent, entre d’altres.

A més, Joan Albert Farré ha avançat que també es treballarà amb establiments hotelers i Caldea per combinar paquets alternatius a d’altres productes per atraure el públic familiar, i sobretot perquè Naturlandia esdevingui juntament amb Caldea una opció destinada als turistes que no desitgin anar als camps de neu.

Text i foto: UL-LdA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada