Èxit de l’estand de l’Ajuntament de la Seu a la Fira de Sant Ermengol

sant-ermengol L’estand institucional de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell a la Fira de Sant Ermengol ha obtingut un gran èxit de participació a través del concurs de fotografia amb la xarxa social fotogràfica Instagram, on s’hi han presentat un total de 1.070 fotos.

Del total de les imatges presentades, se’n va fer una preselecció de 375. D’aquestes 375 imatges es va fer una selecció final que ha donat com a guanyadors del concurs, a través de votació popular, Toni Lara, en la categoria de cultura; Jordi Fàbrega, en la categoria de ciutat; i Anna Solans, en la categoria de paisatge.

Recordem que l’estand del Consistori urgellenc a la fira, celebrada aquest cap de setmana, ha tingut com a objectiu promocionar la cultura, el paisatge i els racons de la ciutat a través d’una exposició de totes les fotos enviades per l’ocasió.

Anna Vives, tinent d’Alcalde d’Atenció a les Persones i regidora de participació ciutadana ha afirmat que “l’objectiu de l’estand institucional era doble: per una banda, generar un model participatiu i dinàmic per tal que tothom qui volgués s’apropés a l’espai i pogués interactuar a través de l’activitat proposada (tal i com ja es va fer la passada Fira amb l’estand de civisme); i per un altre costat, donar a conèixer la ciutat i el seu entorn. Aquest darrer aspecte s’ha assolit amb escreix, ja que les imatges presentades a concurs representen el patrimoni i el dinamisme de la ciutat, oferint un panorama general de la tradició i del dia a dia de la Seu (mercat, Retaule, Festa Major, esport, etc.)”.

El concurs ha estat organitzat conjuntament entre l’Ajuntament de la Seu i el col•lectiu igersseu. Les tres imatges guanyadores han estat escollides per votació popular, a través de totes les persones que s’han acostat a l’estand, i han escollit quina era la imatge que més els agradava per cadascuna de les categories. Anna Vives ha afegit “l’agraïment al col•lectiu d’igersseu, perquè ells han estat la contrapart imprescindible per aquest estand; han participat des del principi perquè fos un èxit”.

Cal remarcar també que d’entre totes les persones que han participat en les votacions del concurs, n’han sortit tres guanyadors escollits a l’atzar entre totes les butlletes de participació.

Amb el mateix esperit que la convocatòria del concurs de fotografies, els premis són productes destinats a promocionar la ciutat i el seu entorn: vols en helicòpter, vals de compra pels establiments associats a l’UBSU i entrades per a diferents actes culturals que tenen lloc a la ciutat durant la programació estable de novembre a maig. El premi ha estat el mateix tant per l’autor de la instantània com per la persona, escollida a l’atzar, que havia participat en la votació.

TOTES LES NOTÍCIES