exercicis

Aquests són diversos exercicis fàcils de fer, que podeu practicar tant a casa com a l’oficina, per treballar la zona abdominals i també els glutis, dues de les zones del cos més difícils de modelar.

• Seieu en una cadira ben drets, amb l’esquena recta. Estireu una cama cap endavant i després aixequeu-la de forma que no toqui el seient, manteniu-la alçada durant uns deu segons mentre contraieu els músculs de l’abdomen. Abaixeu la cama i repetiu l’exercici entre 15 i 20 vegades. Després, feu-ho amb l’altra cama.

• Seieu sobre la vora de la cadira i estireu l’esquena cap endarrera fins tocar el respatller. Recolzeu les mans al costat dels glutis i aixequeu els genolls amb les cames paral·leles al terra. Després, apropeu els genolls al pit i torneu-los a separar, sense doblegar l’esquena. Feu de 15 a 20 repeticions.

• Seieu a la vora de la cadira, recolzeu-vos en els braços de la cadira i moveu les cames com si pedalegéssiu en una bicicleta, apropant cada genoll al pit. Manteniu en tot moment contrets els músculs de l’abdomen.

Per Redacció / Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada