Exercicis pels teus glutis

Per refermar els glutis, els entrenadors personals recomanen almenys tres mesos d’exercici per treballar la zona en qüestió i enfortir els glutis per aconseguir una silueta més definida i ferma.

Tinguem en compte que per refermar els glutis disposem d’alguns exercicis que són tan senzills i habituals en la nostra vida com pujar i baixar escales.

Passa el mateix amb la pràctica de caminar, ja que exercitem de manera natural els músculs del cul. Els experts recomanen que es tensi el cul prement cap a dintre quan s’estigui aturat durant el passeig, perquè l’exercici sigui encara més efectiu.

Altres pràctiques esportives també resulten de molta ajuda, per exemple, el tennis, la natació (sobretot en estil crol, que treballa cames i glutis), la bicicleta i el fúting.

Resulta molt útil acostumar-se a fer algun exercici específic per refermar els glutis cada matí, com per exemple situar-nos a quatre potes sobre una estoreta en el terra, amb els colzes ben recolzats i l’esquena recta i elevar una cama totalment estirada, mentre l’altra forma un angle recte amb el cos. En aquesta posició procedirem a flexionar cap a dalt el taló de la cama elevada uns segons, per després tornar a la posició inicial. Repetirem amb l’altra cama. L’ideal és fer cada dia quatre sèries de 15 repeticions.

Font: 

bellezaconsejos.com

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *