Exercicis de musculació

musculacioHi ha molts exercicis per aconseguir desenvolupar la musculatura, però hi ha tres que destaquen de la resta perquè estan presents en tots els entrenaments de musculació, permeten fer variants i són de gran intensitat, per la qual cosa estimulen el desenvolupament muscular.Tots aquests exercicis requereixen la implicació de diversos músculs al mateix temps i produeixen un gran estímul per al creixement muscular. Són exercicis compostos que permeten fer diverses variacions i que, a més d’ajudar-vos a hipertrofiar i guanyar força, poden condicionar el vostre sistema cardiovascular.

• Flexió de cames: Aquest exercici fa treballar els músculs de les cames i glutis, podent fer més èmfasi en els quàdriceps, en els glutis i isquiotibials, en els adductors o abductors segons separeu els peus. A més, requereix contreure l’abdomen per mantenir la postura durant el moviment i requereix una resposta metabòlica global.

• Barra: És un exercici molt complet en el qual es treballen els músculs del tren superior, sobretot, pectorals, tríceps, deltoides i serrats. També es poden aplicar variacions i incidir en diferents zones del pectoral segons canvieu la separació de les mans a l’hora d’agafar la barra o segons baixeu la barra més a prop del mentó o prop de la part inferior del tors.

• Pes mort: És un exercici molt utilitzat en les rutines d’entrenament amb càrrega, no és senzill de fer però sí resulta molt efectiu. Es treballa principalment el tren inferior, sobretot, glutis i femorals, encara que també podeu treballar la zona lumbar amb aquest moviment

Per Redacció / Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.