abdominalsL’objectiu final de l’entrenament abdominal és aconseguir un abdomen ferm i pla. Però, quan es fa un entrenament d’abdominals mitjançant la flexió del tronc en posició supina, també s’utilitzen fibres dels oblics externs i dels oblics interns, a més de tensar-se el transvers de l’abdomen.

• Exercicis per reforçar els músculs abdominals

Estireu-vos boca amunt, amb les cames flexionades 90º i les mans sobre el temple, eleveu les espatlles i aixequeu l’esquena intentant apropar el cap i el bust als genolls. Expireu totalment quan pugeu i inspireu quan baixeu. Repetiu-ho 15 vegades.

• Exercicis per afinar la cintura

Dempeus, flexioneu lleugerament les cames, poseu les mans sobre les espatlles i l’esquena recta. Estireu el braç dret cap a dalt i inclineu-lo cap a l’esquerra mentre inspireu. Redreceu-vos mentre expireu. Feu el mateix amb el braç esquerre cap al costat dret. Repetiu 20 vegades.

• Exercicis per modelar la cintura abdominal

Estireu-vos bocaterrosa, amb els avantbraços recolzats al terra a nivell del pit. Aixequeu el cos recolzant-vos només en la punta dels peus i els avantbraços. Estrenyeu les natges i amagueu el ventre perquè les cuixes, cap i esquena quedin alineats. Manteniu-vos uns segons.

Per Redacció / Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada