• Establiu un horari fix i un lloc on fer exercici, a fi de crear un hàbit.

• Abans de fer qualsevol sessió d’exercicis cal escalfar els músculs, perquè el cor treballi millor. 

• Comenceu a fer exercici lentament i sentint-vos còmodes, és a dir, sense exigir-vos massa al principi, i aneu incrementant la intensitat progressivament. 

• Intenteu fer exercici al matí abans d’esmorzar i d’anar a la feina, així cremareu més greix, i a més us sentireu molt bé anímicament.

• Per no avorrir-vos fent sempre la mateixa rutina d’exercicis, canvieu-la una vegada cada mes.

• Quan us hàgiu acostumat a entrenar a un determinat ritme, intercaleu petites sessions d’alta intensitat, així, cremareu més greix.

• Si teniu un blog, aprofiteu per anar escrivint els vostres progressos i els vostres objectius, això us servirà de motivació. També seria interessant pujar fotos vostres periòdicament per veure els canvis.

• Si l’entrenament durarà més de 30 minuts és millor que mengeu alguna cosa abans, per exemple, un plàtan, i que us mantingueu hidratats, bevent aigua o una beguda energètica.

• Perquè fer exercici resulti més interessant intenteu trobar un company. 

• Vestiu amb roba esportiva de bona qualitat i que respiri, ja que fer exercici us resultarà més agradable.

Per Redacció / AMIC

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada