espic

El  director del contact center andorrà ofereix una conferència en aquest prestigiós fòrum professional El Contact Center internacional ESPIC, amb seu a l’edifici Els Arcs de la Massana, ha participat en el prestigiós fòrum Expo Relación Cliente, que ha tingut lloc aquests dimecres i dijous a Madrid.

L’Expo Relación Cliente, que s’ha celebrat a les instal·lacions de l’estadi Santiago Bernabéu, agrupa les principals empreses del sector dels call centers i és una oportunitat per conèixer l’actualitat de les solucions, serveis i metodologies per a la interacció i gestió del client.

El director d’ESPIC, Joan Foix, ha protagonitzat una de les conferències professionals, per presentar el nou contact center, que s’ha posat en marxa aquest any amb una trentena de treballadors, així com els serveis que presta i els avantatges que ofereix als clients. Espic és fruit de l’aliança d’Andorra Telecom i de l’empresa espanyola MST Holding (Medios i Servicios Telemáticos, SA)

El fòrum Expo Relación Cliente inclou debats, xerrades i taules rodones sobre l’actualitat del sector, així com unes sessions formatives enfocades a la gestió de l’equip i del client.

(Foto: ANA)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada