Escaldes i Andorra la Vella estudien crear una marca conjunta per potenciar l’eix comercial Carlemany-Meritxell

Els comuns d’Escaldes-Engordany i Andorra la Vella estan estudiant la viabilitat de crear una marca conjunta que potenciï l’eix comercial que conformen les avingudes Carlemany i Meritxell. Així ho ha revelat aquest dimecres el cònsol menor escaldenc, Marc Calvet, en una entrevista al programa Ara i Aquí de RNA, on ha refermat la voluntat del Comú de continuar amb el projecte de fer Carlemany per a vianants tot i l’oposició d’alguns comerciants.

Marc Calvet ha explicat que en el marc d’un sopar amb els cònsols de la capital per ‘acostar posicions’ després de les tensions provocades per l’anunci del Comú escaldenc de fer Carlemany per a vianants, va sorgir la idea de crear una marca conjunta que potenciï l’eix comercial que travessa les dues parròquies. D’aquesta manera, segons Calvet, es busca una imatge que ‘referenciï al turista que es troba en una zona comercial’.

A més, el cònsol menor creu que aquest projecte pot englobar més zones comercials i pot encarar el turista més enllà de l’eix Carlemany-Meritxell. En aquest sentit, Calvet ha explicat que ara s’està parlant amb els agents implicats i valorant quin impacte i quin benefici se’n pot treure.

Pel que fa a l’oposició que ha sorgit al projecte de fer Carlemany per a vianants, Calvet ha assenyalat que des del Comú respecten totes les opinions i que es pot treballar per trobar punts d’entesa, tot i que ha deixat clara la voluntat de la corporació de tancar l’avinguda al trànsit rodat.

En aquest sentit, Calvet s’ha mostrat disposat a treballar per establir un calendari que ajudi als comerciants a fer seu el projecte però ha descartat canviar d’opinió. A més, ha afegit que els comerciants no són ‘convidats de pedra’ a la comissió que treballa en el projecte i que es té en compte cada opinió i cada neguit.

TOTES LES NOTÍCIES