El Consell de Ministres ha aprovat el Decret que regula l’arxiu de dades de caràcter personal denominat “Registre de les persones amb dret a la Tarja Magna”. Aquest reglament garanteix la creació d’un fitxer amb el registre dels usuaris de la Tarja Magna que garanteix la màxima transparència en el tractament de dades de caràcter personal i que assegura als usuaris l’exercici de les prestacions d’aquest carnet.
Aquest registre verifica les dades personals dels interessats i també exerceix de mecanisme de control de compliment dels requisits necessaris d’accés a l’obtenció de la Tarja Magna. El registre recull el nom i cognoms, número de cens, lloc i data de naixement, telèfon, nacionalitat, adreça, parròquia, validesa del permís de residència, estat civil, número del document d’identitat o passaport, tipus de pensió i data de registre de la tarja. Es preveu que les dades es puguin intercanviar amb els organismes prestadors de serveis a través de la tarja magna com són el Departament d’Afers Socials, la CASS, els comuns o el SAAS o altres institucions relacionades amb els beneficiaris de la tarja.