Després de la posada en funcionament de l’E-E Respon, el 20 de gener del 2015, ara els usuaris disposaran d’una aplicació molt més completa i amb més utilitats. L’aplicació permetrà l’accés a una sèrie de serveis com l’enviament de suggeriments als cònsols i a l’equip comunal, les incidències a la via pública, les inscripcions a les activitats comunals, la reserva de pistes esportives, la sol·licitud de certificats, la compra d’entrades dels esdeveniments comunals, la recollida d’estris vells o la consulta d’edictes.

Una altra de les funcions que permetrà l’aplicació mòbil Comú d’Escaldes-Engordany és la possibilitat de rebre notificacions de forma immediata dels actes del Comú o de qualsevol informació relacionada amb la parròquia.

D’aquesta manera, l’aplicació se suma als diversos canals de comunicació ja existents entre la ciutadania i la corporació com les xarxes socials o correu de línia directa amb la cònsol major. Tots, amb l’objectiu de millorar la comunicació entre els residents d’Escaldes-Engordany i el Comú i facilitar les tasques quotidianes dels ciutadans i ciutadanes. I és que la voluntat de la corporació és continuar treballant per aconseguir una major interacció i fluïdesa entre la institució i la ciutadania.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada