El Consell de Ministres ha aprovat aquest dimecres, a proposta del titular d’Ordenament Territorial, Jordi Torres, la licitació per a la selecció d’una empresa que s’encarregui del control i la verificació dels treballs de descontaminació dels materials que contenen ambient a l’edifici de Ràdio Andorra. Amb aquesta pas es vol que l’empresa redacti el plec de bases per la licitació dels treballs d’identificació, tria, trasllat i descontaminació de materials que contenen amiant i buidat de transformadors, i un cop adjudicats els treballs, n’assumeixi la direcció facultativa.

Aquest punt arriba just després de tenir enllestit l’estudi que ha servit per identificar i localitzar on es troba l’amiant a les instal·lacions així com els transformadors que contenen oli amb o sense policlorurs bifenils. Només resta pendent per identificar amiant en els petits elements i/o components que estan inventariats i emmagatzemats en les instal·lacions de Ràdio Andorra.

D’aquesta manera, es dona continuïtat al pla de treball endegat per a la retirada total de l’amiant detectat en elements situats a les emissores i diferents aparells de l’edifici. A més, els treballs responen a la necessitat de conservar el material de Ràdio Andorra d’interès museístic alliberant-lo d’amiant. Les empreses tenen fins al 21 d’agost per a la presentació d’ofertes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada