Andorra Turisme posa en marxa, del 25 d’abril al 2 de juny, la campanya de primavera “Comença la teva histpria amb un xec en blanc” amb sortejos de 15 xecs bescanviables per unes vacances de 5 dies per a 4 persones a Andorra i 3.000 euros en compres als establiments adherits en la campanya.

El ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp , i el gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, han explicat avui a la tarda en una presentació pública oferta als agents turístics del país en què consisteix aquesta nova campanya. Igual que les anteriors, es dirigeix als mercats de proximitat i té l’objectiu de maximitzar l’interès per les compres i per tant, de fer augmentar el nombre de visites i pernoctacions al Principat.

La iniciativa no només es centra en potenciar l’atractiu de les compres sinó també, donar a conèixer l’oferta de benestar, oci, cultura i gastronomia.

Com a novetats enguany hi ha l’entrada al Parc d’Animals a Naturlandia que obrirà les seves portes el 8 de maig i el nou centre termolúdic Inúu. A més, també es celebra la IV edició de les Jornades Gastronòmiques d’Andorra a Taula on s’hi han sumat més d’una vintena de restaurants que ofereriran un menú a 25 euros.

Seguint el concepte creatiu “Una història que comença en blanc” de la campanya d’hivern s’adapta per aquesta primavera sota el lema “Comença la teva història amb un xec en blanc”.

Es farà un sorteig de 15 xecs en blanc

En concret, hi haurà 10 premis de “xecs en blanc” per a no residents que seran bescanviables per a una estada a Andorra, a escollir entre el Cirque du Soleil”, “Vacances d’estiu”, “Vacances de relax” i “Vacances d’hivern“ i a més, 3.000 euros en compres als establiments adherits a la campanya. Les estades inclouen 5 nits en hotels de quatre estrelles per a quatre persones i en règim de mitja pensió i trasllats. A més, també hi haurà un sorteig de 5 “xecs en blanc” per a residents bescanviables per 3.000 euros en compres als establiments adherits a la campanya.

Per poder entrar en aquest sorteig s’hauran d’obtenir butlletes que facilitaran els 370 establiments adherits a la campanya. Per cada 30 euros en compres s’entregarà una butlleta. Els clients hauran d’introduir el seu codi al web www.visitandorra.com i així podran entrar dins del sorteig. En total, es farà un sorteig setmanal i sortiran 3 guanyadors, dos no-residents i un resident.

La campanya de comunicació ha començat avui mateix i es farà publicitat a mitjans on-line i off-line a més de diferents accions per reforçar la comunicació en mitjans espanyols i francesos.

Aprofitant aquesta campanya també es farà difusió de l’espectacle del Cique du Soleil perquè es puguin iniciar les prereserves per aconseguir les entrades a través de la pàgina web www.visitandorra.com.

En total es destinaran 820.000 euros en la campanya de primavera, dels quals 600.000 euros seran per a pla de mitjans. En concret, 240.000 euros van destinats al mercat espanyol i 360.000 euros al mercat francès.

1 comentari

  1. Osties. qui s’ha mort? sembla una tomba!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada