pesesPer poder fer exercicis a casa necessitareu tenir diversos objectes que us ajudin a reforçar el treball sobre certs grups de músculs.

• Peses: Les peses poden pesar des de 250 g fins a 5 kg, aproximadament. Les més aconsellables per començar són l’es d’1 kg com a màxim.

• Banda elàstica: La banda elàstica resulta molt útil per muscular els braços, les cuixes i les natges. A més, quan les utilitzeu podreu variar els exercicis i la seva intensitat tant com volgueu.

• Màrfega: Necessitareu una màrfega bastant gruixuda i que sigui antilliscant, perquè pugueu fer tots els exercicis de terra sense fer-vos mal.

• Braçalets i turmelleres: Per intensificar certs moviments de braços i cames, aconseguiu uns braçalets i unes turmelleres preferentment de poca càrrega.

• Pilota de fitball gran: Amb la fitball podreu fer un treball de postura i reforçar els músculs profunds.

• Bastó: El bastó us servirà per fer certs moviments destinats a reforçar la cintura.

Per Redacció / Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada