torresEl Comú d’Encamp ha presentat aquest dijous la renovació del seu web institucional i el nou portal de turisme de la parròquia. Segons ha explicat el cònsol menor, Jordi Torres, l’objectiu és ‘arribar al màxim de població i tenir un contacte directe entre el ciutadà i el Comú’. El cost d’aquest projecte és d’uns 28.000 euros, segons ha apuntat Torres, i entre les novetats hi ha la segmentació del web del Comú per diferents tipus de públics, la subscripció a través de la sindicació de continguts o de la newsletter, l’accés interactiu als plànols d’Encamp i del Pas de la Casa i el contacte amb els establiments hotelers i de restauració de la parròquia. La cap del Departament de Promoció Turística, Anna Majoral, ha destacat que fins ara el contacte amb els establiments es feia a través de l’oficina de turisme i amb el nou web ‘arribarem a molts més usuaris’.

Després de convocar un concurs públic el setembre del 2012, aquest dijous el Comú d’Encamp ha presentat els nous portals que serviran per promocionar la parròquia i estar ‘més a prop del ciutadà’. Així ho ha definit el cònsol menor encampadà, Jordi Torres, que ha indicat que el cost d’aquests treballs és d’uns 28.000 euros. Segons Torres són ‘pàgines molt dinàmiques, molt actives i atractives per a l’usuari’.

D’una banda s’ha renovat el web del Comú, que passa a l’adreça www.comuencamp.ad i que vol oferir ‘informació en directe’ a través de la sindicació de continguts i la subscripció a newsletters. Una altra de les novetats és la possibilitat d’accedir a la pàgina segmentant els continguts en funció del públic, amb informació per als infants, joves, negocis, medi ambient i gent gran. També inclou un plànol interactiu de les viles d’Encamp i el Pas de la Casa, pel qual es pot navegar i descobrir els principals elements d’interès. Per últim, Torres ha destacat el buscador ‘més potent’ que permet cercar de manera ‘més fàcil’ qualsevol informació. S’hi pot trobar informació relativa als tràmits, als diferents serveis dels departaments, als pressupostos, però no les actes dels consells de Comú o els edictes i adjudicacions.

D’altra banda, s’ha construït un nou web de turisme que agafa l’adreça www.encamp.ad i dóna resposta a una ‘demanda reiterada del sector’, com ha admès la cap del departament de Promoció Turística, Anna Majoral. En aquesta hi ha una important aposta per la imatge per ‘captar l’atenció de l’usuari i que navegui per la pàgina’, ha manifestat Majoral. L’objectiu és facilitar tota la informació sobre l’oferta turística de la parròquia, amb especial èmfasi en el turisme esportiu. Vol esdevenir el primer contacte per comercialitzar els allotjaments, restaurants i altres atractius de la parròquia i arribar a molts més usuaris. Per això està traduïda a cinc idiomes entre els quals el francès, l’anglès, l’alemany o el rus. La responsable de Turisme ha apuntat que volen que el sector ‘se la faci seva’ i que ajudi als turistes a planificar la seva estada incloent les dades de contacte dels hotels i restaurants de la parròquia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada