A més de refrescar-nos, la piscina és el lloc perfecte per fer exercici, ja que l’aigua ofereix més resistència als moviments que fem dintre.

• Glutis:

Aixequeu les cames intentant tocar el pit. Una altra opció és agafar-vos a la vora de la piscina i donar cops de peu a l’aigua amb la cama flexionada. Feu 3 sèries de 30 repeticions.

• Bíceps: 

Poseu-vos dempeus amb l’aigua fins al coll i els braços rectes a cada costat. Amb les mans obertes cap endavant, aixequeu els braços cap amunt. Feu 4 sèries de 20 repeticions.

• Tríceps: 

Agafeu-vos a la vora de la piscina amb els palmells de les mans cap a baix. Aixequeu el cos cap amunt fins que els braços quedin rectes i torneu a baixar. Feu 4 sèries de 25 repeticions.

• Pectorals: 

Dempeus amb l’aigua pel coll, esteneu els braços en creu amb els palmells oberts. L’exercici consisteix a xocar els palmells cap endavant i tornar a la posició en creu. Feu 4 sèries de 20 repeticions.

• Dorsals: 

En la mateixa posició que per als pectorals, però amb els palmells de les mans cap a baix, pugeu i baixeu els braços fins a enganxar-los amb les cames. Feu 4 sèries de 20 repeticions.

Per Redacció / AMIC

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada