Els treballadors volen tenir informació de primera mà sobre les vies de solució de BPA

lluis perez 1

Els treballadors de BPA estan convençuts que és possible mantenir l’entitat i evitar el contagi a la resta del sector financer del país. Asseguren que el banc continua sent viable i no llencen la tovallola tot i portar 10 dies d’un enorme degast físic i mental. Volen més informació, que esperen rebre en les pròximes hores del cap de Govern. Destaquen que ells també són clients i víctimes de la situació.

Els portaveus de la quinzena de delegats que representen el 94% de la plantilla de BPA asseguren que l’entitat continua sent sòlida, solvent i amb futur i creuen que és possible salvar-la.

Lluís Pérez, portaveu treballadors BPA: “Creiem fermament amb la nostra feina, amb el que representa l’entitat. Sabem que no ha estat mai un tema de liquidesa i que es tracta de temes que se’ns escapen de les mans. Considerem que és una empresa viàble i per això estem lluitant per salvar-la.”

Asseguren que tenen dret a rebre la informació que els afecta i que la necessiten per rebaixar els seus neguits i poder ser encara més actius.

Lluís Pérez: “Volem saber cap a on anem, què passarà amb els nostres llocs de treball, què assarà amb les nostres nòmines a final de mes. Què passarà amb les nostres obligacions? Hem de fer els pagaments de les nostres hipoteques, dels nostres rebuts… Estem coberts per la Seguretat Social? Saber, de primera mà, què s’està fent, què és el que s’està treballant, per nosaltres alleugerir aquest neguit el màxim possible. “

Els representatns dels empleats de BPA afirmen que no s’esperaven el que ha passat i que s’han trobat amb la situació actual de sobte.

Xavier Cendrà, portaveu treballadors BPA: “Nosaltres anàvem per l’autopista a límit de velocitat legal, complint totes les normes, i algú ha xocat contra nosaltres. Ara, nosaltres estem no sé amb quin grau de gavetat a l’hospital. Estem al llit, estem malalts i el nostre únic objectiu ara mateix, és sortir de tot això. Nosaltres només estem treballant per tirar això endavant, ja li tocarà a qui li toqui jutjar”.

Els portaveus dels treballadors comprenen les inquietuds dels clients, perquè ells també hi són part i agraeixen el suport dels usuaris del banc.

Xavi Bonell, portaveu treballadors BPA: “Sentim una total proximitat amb els clients que estan preocupats pels seus estalvis o pels qui puguin tenir interessos amb els bancs perquè també estem en aquesta situació. I és molt difícil per a nosaltres anar canviant la gorra. Una estona ets empleat, una client, nosaltres som víctimes per ambdues parts”

Els treballadors destaquen que la plantilla pateix ja un important desgast físic i mental, un desgast que no es reflecteix en la seva feina i reiteren que també treballen per evitar l’efecte dominó.

2 comentaris

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES