Els tècnics de turisme de la marca Pirineus s’han reunit a la Seu d’Urgell

Els tècnics de turisme de les 11 comarques que integren la marca Pirineus s’han trobat avui a la seu del Consell Comarcal de l’Alt Urgell en una jornada de treball que, entre altres coses, ha permès intercanviar informació sobre les campanyes de promoció que s’estan portant a terme arreu del territori. La marca turística Pirineus es va crear l’any 2003 i, des de fa dos anys, els tècnics de turisme de les diverses comarques es reunixen periòdicament per fer el seguiment del desenvolupament del programa.

Les comarques que formen part de la marca Pirineus són Val d’Aran, Alta Ribagorça, Pallars Jussà, Pallars Sobirà, Alt Urgell, Solsonès, Cerdanya, Berguedà, Ripollès, Garrotxa i Alt Empordà.

A la jornada també hi han pres part representants dels socis de la marca Pirineus: l’Agència Catalana de Turisme, el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, la Diputació de Barcelona i el Conselh Generau d’Aran.

“La implicació dels tècnics de turisme de totes onze comarques és absoluta”, han assenyalat Anna Parcerisa i Rainer Brusis, de l’empresa Innova Management, que és l’encarregada d’exercir la secretaria tècnica de la marca Pirineus. “D’ells va sortir la iniciativa d’aquestes jornades de treball —han afegit— i cada vegada que es reuneixen aporten noves propostes al projecte”.

La taula de tècnics de turisme ha servit per fer un repàs a les accions realitzades els últims mesos, com ara el workshop Pirineus o l’assistència a fires del sector, i s’han pres diversos acords sobre l’edició de material promocional. A la reunió també hi han assistit representants de dues empreses que han presentat propostes per a la marca.

Text i foto: CC Alt Urgell

TOTES LES NOTÍCIES