material-escolarInternet, les noves tecnologies i la crisi econòmica han donat lloc a nous hàbits de consum, liderats pels clubs privats i els outlets online. Les rebaixes s’han desestacionalitzat i ja és possible trobar ofertes tot l’any. Cada vegada més marques, moltes d’elles de referència en el mercat, s’uneixen a aquesta tendència i dissenyen campanyes a través d’aquests nous models de negoci que els permet treballar amb preus molt rebaixats tot l’any, en alguns cas, fins al 80% .

Els consumidors aposten cada vegada més per Internet per les seves compres diàries o habituals, i en campanyes com la temuda ‘tornada a l’escola’, els outlets online esdevenen protagonistes principals. Aquesta aposta dels consumidors s’adreça cada cop més a l’anomenat mobile commerce, és a dir, al consum a través d’aplicacions de smartphones i tablets.

Segons expliquen al club de compra en línia Dreivip.com, igual que ha passat amb les últimes rebaixes d’estiu, les compres a través d’aquests dispositius en els outlets online creixeran significativament, i també ho faran les campanyes de les marques que ofereixin els seus productes a través d’aquestes botigues en línia.

Acudir a aquests outlets a la tornada a l’escola en lloc de a les botigues físiques pot suposar per a una família un estalvi de fins a un 50% en la despesa, que pot arribar als 300 euros. La roba, el calçat i el material escolar seran els articles més buscats pels pares.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada