La Unió Hotelera d’Andorra ha considerat que la dada final de retorn de 8,5 milions d’euros de l’espectacle Scalada és ‘molt positiva’ perquè triplica la inversió de 2,6 milions realitzada. Per aquest motiu, el gerent de l’entitat, Òscar Julián, ha assegurat que la satisfacció en el sector és ‘pràcticament plena’ i que el seu desig és que l’esdeveniment ‘es consolidi i es confirmi’. Això si, ha demanat que es tanqui l’acord quan abans per poder fer-ne promoció entre els turistes que venen a Andorra durant la temporada d’hivern.

Les dades d’ocupació hotelera ja assenyalaven que la segona quinzena de juliol hi havia hagut un increment considerable ‘tenint en compte el clima’, ha reconegut Julián. Tot i haver registrat les ocupacions habituals dels mesos d’estius, les pluges continuades podrien haver fet caure les visites de forma important. No va ser el cas d’aquest mes de juliol per l’acollida de l’espectacle Scalada i de la copa del món de BTT, ha explicat Julián.

Des de l’UHA han apuntat que la venda d’entrades a través dels hotels va ser ‘tot un èxit’ i han apuntat que la satisfacció és ‘pràcticament plena’. Per això, el gerent de l’entitat ha manifestat que tenen el desig que es consolidi l’esdeveniment i es confirmi. Això si, si pot ser que es confirmi abans. ‘Millor a l’octubre que al novembre, com més temps per comercialitzar l’esdeveniment més possibilitats de comunicar’, ha dit Julián. Així es podria aprofitar l’estada dels turistes durant la temporada d’hivern per fer arribar la informació sobre aquest esdeveniment.

Altres aspectes que ha considerat que cal millorar és la gestió de les reserves, cobrir algunes zones de les grades i optimitzar la distribució i canalització de les entrades.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada