Els germans Vinyes iniciaran el CER 2013 a Navarra

La Copa d’Espanya de Resistència (CER) començarà el cap de setmana vinent (dies 16 i 17 de Març) en el circuit de Los Arcos (Navarra). Amàlia i Joan Vinyes, al volant del Seat Leon preparat per Baporo Motorsport, estaran en la graella de sortida de la pista navarresa amb l’objectiu de lluitar per les pocions d’honor, tant en les classificacions de la Copa d’Espanya de conductors de Turismes Classe 1 com del Trofeu d’Espanya D2.
Cal esmentar que, les especificacions tècniques del Seat Leon que pilotaran els andorrans, són les d’un vehicle de la Divisió D2. Aquests vehicles, al costat dels de les divisions D1 i D3, són els que competiran per l’esmentat títol de Classe 1.

Amàlia Vinyes afronta el meeting de Navarra molt motivada i amb els dubtes habituals que es presenten en la fase inicial de la temporada, aquest era el seu comentari: En el test que vam fer en el circuit de Catalunya em vaig trobar molt bé, estic satisfeta amb els cronos marcats… per tant del que es tracta és de poder repetir aquestes sensacions a Navarra en la primera cita de la temporada. És evident que allí tot serà diferent, estarem en carrera i la lluita serà contra uns rivals que, ara mateix, encara no se qui seran ni a quin nivell estaran. Per al seu germà Joan, l’inici de temporada en el CER tindrà les mateixes limitacions que en anteriors edicions, les victòries parcials seran el seu repte, així ho comentava: És cert que, un any més, la meva prioritat serà el Campionat d’Espanya del ral·lis d’asfalt amb l’equip Suzuki. En el CER estaré, sempre que el calendari de ral·lis m’ho permeti, per competir al costat d’Amàlia i intentar estar sempre entre els millors. Los Arcos serà el meu primer meeting, un traçat que m’agrada i no hi ha dubte que intentarem començar l’any amb un bon resultat.

El timing horari dels caps de setmana no té grans variacions respecte a anteriors edicions del campionat. L’activitat en la pista per Vinyes-Vinyes començarà a les 9h50 del proper dissabte (dia 16). Les carreres, previstes per a la següent jornada, obligaran a matinar als pilots andorrans, la primera es disputarà a partir de les 9h00 i la que tancarà la seva participació en la prova a les 12h30.

Calendari de la Copa d’Espanya de Resistència 2013.
16/17 Març – Navarra, 24/25 Maig – Catalunya, 15/16 Juny – Jerez, 14/15 Setembre – Jarama, 12/13 Octubre – València, 2/3 Novembre – Alcanyís.

TOTES LES NOTÍCIES