Els funcionaris jubilats residents al país ja no hauran de presentar el certificat de fe de vida

La  ministra de Funció Pública i Reforma de l’Administració, Eva Descarrega, ha proposat en la sessió del Consell de Ministres, l’aprovació del nou procediment per a l’actualització permanent de les dades del personal de l’Administració general en situació administrativa de jubilació, anticipada o obligatòria, resident a l’estranger, per la percepció de la prestació econòmica complementària de la jubilació.

El nou procediment aprovat estipula que a partir de l’any 2018, únicament els treballadors de l’Administració jubilats, residents a l’estranger, hauran de lliurar el certificat de fe de vida al Departament de Funció Pública, una vegada a l’any, durant els tres primers mesos de cada any natural, de forma presencial o per correu electrònic, per tal d’accedir a per la percepció de la prestació econòmica complementària de la jubilació.

Des de l’any 2009 tot el personal de l’Administració general en situació administrativa de jubilació, anticipada o obligatòria, havien de presentar el certificat de fe de vida dues vegades l’any, els mesos de maig i de novembre, de manera presencial.

El nou procediment té la voluntat de simplificar i agilitzar els processos a l’Administració així com de millorar l’atenció al personal.

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.