Els funcionaris estudien prorrogar la vaga fins el 20 d’abril

Els funcionaris han assegurat aquest divendres a la tarda que estudien prorrogar la vaga fins el 20 d’abril. Ho ha avançat la portaveu del sindicat de policia CFPA, Lara Vilamala, durant la concentració a la duana que tanca aquestes dues primeres jornades de vaga. 

Prop d’un centenar de treballadors públics s’han desplaçat de nou a la duana, on han tallat el trànsit durant uns minuts seient a la carretera malgrat els intents dels agents de policia per impedir-ho. Tot i aquests moments de tensió, la protesta ha trascorregut sense incidents. 

La setmana vinent els comitès sindicals analitzaran com ha anat la vaga i en funció de les passes que faci a partir d’ara el cap de Govern decidiran si tornen a fer mobilitzacions o no. 

29 comentaris

  1. Me parece genial, el que algo quiere lo tiene que luchar. Lastima que los que apoyamos la independencia cuando lo hicimos éramos lo peor….. En fin, mucha suerte. Así se ganan batallas!

  2. Es que tendríamos que sumarnos todos!

  3. Nomes son aquests?

  4. Nomes son aquests?

  5. Quina vergonya !!

  6. Semblen els contrabandistes al carnaval de encamp

  7. Menudas vacaciones se van a pillar ueee

    1. ohh que ahora hay huelga en andorra? cuanto hemos mejorado no?

    2. Victor Garcia Vaya xD

    3. Que decís? Ahora es el sector público, ya llegará al sector privado traquílos…

    4. Enoc Ripoll si el martinator se ríe de todo esto. El privado ya tuvo su oportunidad y la desaprovechó y esto honestamente no veo que sirva de mucho es demasiado suave y para muchos excusa de muestras unos se mueven otros muchos se van de campo y playa. Vacaciones.

    5. Daniel Farré te aseguro que nadie se ha ido de campo y playa… se ha pedido algo muy importante para todo el mundo.

    6. Enoc Ripoll hasta que algunos no se larguen quizás s ostias no vais a conseguir nada más que burla. Buena suerte yo lo sigo viendo así.

    7. Enoc Ripoll jo en conec que sí

    8. Feliu Melsio ????

  8. No está malament, tenint en compte que Li descompten de la nómina els de vaga, segur que tenen un bon matalàs amb diners!!

    1. Quina Sort qué tens!!

    2. Encarni Campoy Pérez ojalà…

  9. Escolta. Si volem canvis s’ha de lluitar. En comptes de criticar tant pq no.fem la reflexió….la gent que està gent vaga no ho fan x ells sols. Es per tots el treballadors del principat. Pensa que Govern comença amb la funció pública, però que tot seguit va el codi de relacions laborals(x el qual ens regim tots els treballadors d’Andorra) si ara tenim horaris precaris, permisos precaris,….Pensa com ho deixaran!

    Prou de baixar el cap i anar com corders. Es hora de dir el que pensem i que no ens trapitxin més.

    1. Vaja, Quina casualitat comença per els que ja tenen més privilegis. Senzillament fan pena, tots a sous de 1000 i 12 pagues com la resta.

    2. Cadascú es lliure d’opinar el que vol. Oi???
      Doncs deixem a la gent que reclami, cridi o digui el que cregui convenient. Però sempre amb respecte i educació.

    3. Richard, no ho pots comperar, es totalment diferent, compare lo que guanyen la majoria de funcionaris amb 13 pagues i el sector privat. Encare en voleu més? No foten. Que la resta d’andorrans del sector privat només som bons cianur hi han eleccions, espero que el Martí m’és baixi els pantalons.

    4. Richard, no ho pots comperar, es totalment diferent, compare lo que guanyen la majoria de funcionaris amb 13 pagues i el sector privat. Encare en voleu més? No foten. Que la resta d’andorrans del sector privat només som bons cianur hi han eleccions, espero que el Martí m’és baixi els pantalons.

    5. Vanesa Cordones Tor totalment d acord

    6. Jan Gallart Font doncs com entrin la llei que volen entrar i després entrin la llei de relacions laborals que volen entrar, a les hores en tornem a parlar, que veuràs lo que es viure només per treballar i sense cap tipus de benefici, sense horaris, sense vida familiar, acomiadament com i quan vulguin cobran una merda si es que cobres algo i moltes mes coses…. i parlo de estar pitjor de lo que s’està ara mateix, enrecordat que primer passarem pel aro els de la publica però després aniran els de la privada.
      Veritat que no et queixaves quan a unifor cobraves 3500€ però clar ara que ets mileurista ara “el gos es tot puses” estem parlant de lleis i drets de tots els andorrans i residents, no només dels funcionaris

    7. Richard Folch i Jan Gallart Font. No barejeu les coses! Teniu part de raó els dos, però els temps han canviat…alló era una época molt bona. Hem passat una crisis enorme, sembla que tornin a anar una mica millor les coses… crec que hauriem d’estar tots contents de tenir feina, casa i poder menjar. Jo també cobrava més diners i ara estic agraida de tenir feina.

    8. Richard Folch si, tu t’ho has currat em consta. La edad per poder fer-ho també es important. Jo ara treballo al sector public amb les condicions del privat. No he estat mai a favor de les vagues. Però tinc clara una cosa. Jo treballo per viure. I ningú es farà ric així.

    9. Jan Gallart Font Els funcionaris no tenen paga extra. La llei de la funcio publica ho diu clar i tots els edictes que sortien (pq ultimamemt el Govern contracta gent a dir, ara quasi no en surten) tambe. Hi ha una graella salarial, una retrivucio anual, que es paga en 13 cops. Si es pagues en 12 o en 14 … Seria el mateix import. Ara, si vols, mira o pregunta quantes pagues tenen els politics.

    10. Jan Gallart Font que inteligente tu comentario! En vez de pedir sueldos de 2000€ para todos pides sueldos de 1000€ para ellos! Ole tu !!!! Cada uno tiene su sueldo y su trabajo y sus condiciones, lucha por mejorar las tuyas!

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES