internet-viatgesEncara que segueix sent molt complicat, fer un viatge és cada dia més senzill. Fa alguns segles, viatjar significava posar en marxa una infinitat de coneixements que només unes poques il·lustres i brillants ments tenien.

Actualment un gran nombre de persones, amb recursos d’índole diferent, pot portar a terme un viatge, tot i tenir en compte els molts elements que hi intervenen. Des del desplaçament, fins al lloc de pernocta, passant pels llocs on menjar, són alguns dels molts avatars que en un viatge cal estudiar.

És per aquest motiu, i tenint en compte el gran volum d’informació que cal utilitzar quan s’organitza un viatge, que Internet s’ha convertit en una eina indispensable per als aventurers i els que no ho són tant.

Segons un estudi de l’Associació d’internautes, el 63 per cent dels espanyols trien Internet per contractar els seus viatges, el 19 per cent ho fa a través d’agències de viatge en línia i el 15 per cent prefereix dirigir-se als punts de venda tradicionals.

En relació a les compres en línia, vam descobrir que els homes són qui més fa servir aquest sistema. Així el 65 per cent d’ells adquireix viatges de forma telemàtica mentre que a elles aquest percentatge se situa en el 47 per cent.

Finalment descobrim que encara no existeix una veritable confiança pel que fa a la compra en línia de viatges es refereix. En el cas dels bitllets d’avió aquesta idea és més intensa si cap. Els internautes desconfien dels portals que ofereixen bitllets d’avió sense ser companyies aèries.

 Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada