Córrer o trotar és una activitat que es pot realitzar en qualsevol lloc i moment. Podem dir que hi ha dos grans grups de corredors: els de competició i els d’ànim recreatiu, orientats cap a una pèrdua de pes o manteniment físic, però tots es beneficiaran d’incorporar el mètode Pilates a la seva rutina d’entrenaments. 

Aquests corredors, si no prenen les mesures adequades en els seus entrenaments, poden trobar-se amb lesions. Aquestes normalment tenen lloc a la part baixa del tronc, és a dir, maluc, cuixa, genoll, cama i turmell. Aquestes lesions, en els corredors poden ser simples asimetries que ni ells s’adonen que tenen, i afectaran la seva tècnica de carrera. Les lesions podran ser previngudes a través d’un programa adequat de Pilates, però a més aconseguiran millorar el seu rendiment en les carreres.

Un dels factors més importants per als corredors és: sincronitzar la respiració amb el moviment, la qual cosa és la base del mètode Pilates, desenvolupat al voltant d’una correcta respiració en els seus moviments. Pilates creia que la purificació dels pulmons es beneficiava mitjançant un exercici d’encorbament de la columna, ajudant a respirar més a fons, i per això, en molts dels exercicis es realitza un encorbament de la columna.

Font: www.buenaforma.org

Per Redacció / AMIC – Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada