Els comerciants veuen amb bons ulls la proposta d´Andorra Turisme de reduir el període de rebaixes de 6 a 4 mesos. Creuen que cal potenciar la marca Andorra amb una oferta de productes exclusius, tot i mantenir el diferencial de preus.

Els cartells dels descomptes i promocions que llueixen als eixos comercials del país podrien reduir-se a només 4 mesos a l’any. Andorra Turisme creu que cal canviar la imatge que el Principat està constantment fent descomptes. Tant la presidenta de l’Associació de comerciants de l’avinguda Carlemany i travesseres, Susagna Venable, com el  president de l’Associació de comerciants i restauradors de Riberaygua i travesseres, Antoni Miralles, coincideixen amb l’organisme i creuen que cal potenciar altres característiques del sector, com ara la qualitat dels productes i l’exclusivitat, perquè el preu “no sigui l’única raó per venir a comprar a Andorra”.

Fins ara, Andorra ofereix 6 mesos a l’any de descomptes, un període superior al dels països veïns. A més, els comerciants coincideixen que cal seguir oferint dates diferents de les que proposen els altres estats. Miralles opina que “és important avançar-se”, però considera “una bona solució, sobretot per al petit comerciant, complir dos mesos (de rebaixes) com fan els països veïns”. Venable opta per començar les rebaixes una setmana o una setmana i mitja abans que els països veïns, “però no abans de les dates de Nadal, que és quan pots aprofitar per fer caixa”.

Amb tot, creuen que no s’ha de perdre el diferencial de preus que ha caracteritzat sempre el Principat, i és que segueix sent aquesta qüestió un gran pol d’atracció de turistes al país.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada