vianantsEls comerciants han assenyalat el treball conjunt entre el sector públic i el privat com la clau de l’èxit de la Shopping Night. Així ho han fet constar la presidenta de l’Associació de Comerciants i Propietaris de l’Avinguda Meritxell, Sònia Yebra, i la portaveu de Carlemany-Calidae, Ester Santuré, comentant que la iniciativa que es va dur a terme aquest dissabte ha servit per ‘demostrar que quan tothom col·labora i participa, les coses poden sortir bé’.

Tant des de l’avinguda Meritxell com des de l’avinguda Carlemany han assenyalat que es va veure ‘molta gent’ i ‘moltes bosses’, durant la tarda i nit d’aquest dissabte, en motiu de l’Andorra Shopping Festival organitzat per Andorra Turisme. Ara, però, caldrà analitzar les dades per confirmar les ‘sensacions’, tal com ha indicat Yebra.

D’entrada, el tancament de l’avinguda Meritxell al trànsit rodat ha estat un ‘èxit’. De fet, ‘hi havia tanta gent, que no hagués cabut a les voreres’, ha manifestat la presidenta de l’Associació de Comerciants i Propietaris de l’avinguda Meritxell.

Així, només la quantitat de gent que passejava per l’eix comercial i les zones annexes ja es pot considerar un èxit. I aquest, ‘demostra que quan tothom col·labora i participa, les coses poden sortir bé. I com més treballem conjuntament, millor podem arribar a fer les coses’. En aquest punt, Yebra ha assenyalat que ‘tothom hi ha posat de la seva part’, tant des d’Andorra Turisme com des dels comerços, petits i grans, i aquest fet el veu com a determinant de l’èxit.

Pel cantó de l’associació Carlemany-Calidae, també s’assenyala que el bon ambient de dissabte ‘ha demostrat que som capaços d’implicar-nos tots els sectors’, i, tot i que el format de shopping night ha funcionat, ara cal ‘buscar altres coses que pugin dinamitzar’ i ‘donar valor afegit al comerç’, com ha passat aquest dissabte. I ‘les hem de trobar entre tots’. Així s’ha expressat la portaveu de l’entitat, Ester Santuré, que opina que part de l’èxit es deu a la novetat i ‘tampoc ho hem de cremar’.

Compres animades al Pas de la Casa

Les accions no es van quedar només al centre del país. Al Pas de la Casa també es van realitzar animacions al carrer, ‘que van animar les compres’, ha assegurat el portaveu d’Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa, Jean-Jacques Carrié. Des del seu punt de vista, accions com les de dissabte s’han d’anar repetint, encara que les condicions meteorològiques ho compliquin. Carrié s’ha mostrat animat a seguir organitzant petits esdeveniments que ajudin, doncs ‘són coses petites com aquestes les que al final animaran el país’.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada