Els centennials transformen la forma de treballar i la seva relació amb l’empresari

Si bé és cert que els Millenials formen part d’una generació amb noves motivacions sobre el treball, ho és també que ara els pren el relleu una nova “descendència”, els centennials. Coneguda també com la generació Z, aquests joves, nascuts després de l’apogeu digital de 1990, es caracteritzen per transformar la seva relació i la forma de comunicar-se amb els directius que els contracten trencant així els esquemes de treball i la jerarquia de les empreses.

I és que a diferència dels millennials, aquests joves que porten a la sang el “gen” emprenedor, estan promovent canvis en les estructures laborals tradicionals de les empreses. Prefereixen treballar amb autonomia i gestionar projectes en períodes més aviat curts en lloc de fer-ho a llarg termini, ja que busquen resultats immediats.

Més autonomia, parlen més d’un idioma, han nascut amb un mòbil sota el braç, són innovadors i rebutgen el “departamentalisme”. “Per Factorial, el programa de recursos humans, els centennials comparteixen gran part dels valors de l’empresa i són una de les generacions més interessants a nivell laboral”.

Cinc coses que les empreses han de saber si contracten un Centennial

  • Nadius digitals: Han nascut amb Internet i dominen perfectament les noves tecnologies
  • Ells van primer: Fugen dels esquemes laborals rígids que no els permeten atendre les seves necessitats primer.
  • Emprenedors i amb ganes de crear: Són molt proactius i busquen sempre la manera de crear i reinventar-se per gestionar projectes.
  • Busquen recompenses a curt termini: No els espanta el treball dur, però busquen resultats i recompenses immediates.
  • Sense cap i sense horari: L’oficina ja no és el seu lloc de treball. Aprofiten qualsevol lloc i moment per connectar-se i posar-se a treballar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *