Els actes de la Setmana Contra el Càncer de Mama 2019 recapten més de 8.000 euros

Les diverses iniciatives celebrades al llarg de la Setmana Contra el Càncer de Mama 2019 aconsegueixen sumar més de 8.000 euros.

Enguany han repetit totes les empreses i col·lectius que van participar en la iniciativa l’any passat: la botiga Mo Complements, Farmàcia Torrent, el Bàsquet Club MoraBanc Andorra, Perfumeria Júlia, Farmàcia Galeno, el Principadel, els grans magatzems Pyrénées i el Centre d’Estètica Stillness. A més, l’Associació Andorrana Contra el Càncer (ASSANDCA) ha venut productes de marxandatge propi i productes artesans elaborats pels voluntaris, tant al seu estand de la Fira d’Andorra la Vella com en les paradetes instal·lades amb motiu d’alguns dels esdeveniments organitzats per empreses col·laboradores.

En concret, enguany s’han repetit accions que es venen fent des d’anys enrere, com la venda de la polsera solidària de Mo Complements o dels perfums solidaris de Farmàcia Torrent. Com a novetat en aquesta ocasió el club de bàsquet MoraBanc Andorra ha proposat una acció de recaptació consistent en la venda de la polsera #MaiPor, que es podia adquirir al pavelló el dia de partit i als establiments de Farmàcia Galeno i Perfumeria Júlia durant la setmana.

Perfumeria Júlia ha multiplicat les accions. A més del maquillatge i massatge solidaris, el client tenia l’opció de donar a ASSANDCA un euro per cada producte comprat de la marca pròpia de Júlia o per les despeses al Lounge Bar, el Museu del Perfum i el Beauty Space.

Farmàcia Galeno proposa accions diferents cada any. En aquest 2019, ha ofert un taller infantil solidari d’slime, a mes d’oferir una manicura solidària i la donació d’un euro per la compra de productes de marca pròpia. També han estat novetats el torneig de pàdel que va organitzar Principadel, les inscripcions al qual anaven destinades a aquesta causa, la manicura solidària del Centre d’Estètica Stillness i la polsera Beauty Days dels magatzems Pyrenées Andorra.

El president d’ASSANDCA, Josep Saravia, ha comentat que estem “contents de comptar novament amb la implicació del tants col·laboradors que, a més de donar visibilitat a la malaltia, perseveren en accions comercials a fi de sumar suport als malalts, en aquesta ocasió a les afectades pel càncer de mama.”

El Dia Internacional Contra el Càncer de Mama s’esdevé cada 19 d’octubre. Així, la Setmana Contra el Càncer de Mama d’enguany es va estendre del mateix dissabte 19 fins al diumenge 27 d’octubre, quan es va tancar amb la Caminada Contra el Càncer, la recaptació de la qual, serà anunciada properament, es comptabilitza a part de l’aquí esmentada.

TOTES LES NOTÍCIES