Grandvalira compta amb nova directora de Màrqueting. Elisabeth Pérez Guiu, exerceix des d’aquesta setmana les funcions d’aquesta posició anteriorment ocupada per l’actual líder de Grandvalira-Nevasa, Alfonso Torreño. 

Elisabeth Pérez ascendeix en l’organigrama de Grandvalira-Nevasa després de 8 anys de trajectòria al capdavant de les àrees de Publicitat, Investigació de Mercats, Màrqueting Relacional, E-Commerce i Màrqueting Online.

De nacionalitat andorrana, Pérez de 32 anys és Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i en Investigació de Tècniques de Mercat per la Universitat Pompeu Fabra i Màster de Màrqueting Management per ESADE. 

El nomenament garanteix la continuïtat de la línia estratègica marcada els darrers anys amb l’objectiu de continuar fent créixer la marca Grandvalira.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada