La setena edició del Vide Dressing s’ha tancat aquest migdia amb un bon balanç per part de l’equip organitzatiu, que considera que s’ha aconseguit l’objectiu principal: contribuir a la cultura de les compres de segona mà.

Durant aquestes edicions, aquest mercat no ha parat de créixer pel que fa a nombre de paradistes, arribant enguany als seixanta-cinc estands, la xifra màxima que permeten les sales de la Closeta.

La xifra de vendes és semblant a la passada edició tot i que mai es fan públiques les dades ja que “l’objectiu no és fer el màxim de calaix sinó que la filosofia del Vide Dressing és buidar els armaris i amb les coses que ja no necessitem, divertir-nos muntant una parada i venent-se a preus assequibles perquè altres persones les puguin utilitzar”, expliquen les organitzadores Emma Jiménez i Mercè Miguel.

La recaptació sí que és important en el cas de les parades solidàries –Unicef, Stop Violències, Second Life i Ales de Papallona- i també del taller de “candeles” en benefici de l’Hospital de Sant Joan de Déu. Tots han agraït poder tenir un espai on recaptar fons i divulgar els seus projectes.

També és molt positiva la valoració del públic, ja que molta gent aprofita el mercat per comprar tot tipus de roba i complements a preus molt baixos. Alguns marxaven molt contents per haver pogut adquirí alguna peça d’alguna marca destacada.

Moltes paradistes ja han manifestat el seu desig de participar a la pròxima edició, que ja té data: del 8 al 10 de maig. Ara bé, hauran de seguir un procés de preinscripció, del 23 de març al 12 d’abril, ja que degut a l’alta demanda no es poden satisfer totes les peticions.

A la pròxima edició també continuaran els tallers infantils, ja que és una bona manera que els nens estiguin entretinguts i fomentin la seva creativitat mentre els pares fan les seves compres. Més d’un centenar d’infants han participat en els tallers d’enguany.

Recordem que el Vide Dressing va néixer el 2014, a partir de la idea de dues noies que van demanar una sala al Comú de la Massana. Vist l’èxit, les promotores van demanar al Comú que se’n fes càrrec, ja que no els era factible assumir l’organització. Des de l’any passat, el mercat es porta a terme dos cops l’any, en les dues èpoques de canvi d’armaris.

Cada edició del Vide Dressing introdueix canvis i millores, en funció de les percepcions dels participants i visitants. Ara és el moment d’analitzar les dades perquè l’edició primavera encara sigui millor.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada