Les xarxes socials s’han convertit en un element clau dintre de l’estratègia de comunicació de moltes empreses. Malgrat tractar-se d’un sector en auge, les empreses es troben amb problemes per contractar personal qualificat. Per això, si voleu dedicar-vos-hi és fonamental que realitzeu un curs que us ofereixi formació orientada a la pràctica professional.

• Social Media Manager: és l’encarregat de crear, introduir i liderar l’estratègia de l’empresa. El seu treball és planificar i organitzar, per això, ha de ser capaç de conèixer el mercat, segmentar el públic objectiu, crear un pla estratègic, definir campanyes…

• Community Manager: s’encarrega d’executar el projecte dissenyat pel Social Media Manager. El seu treball consisteix en gestionar les xarxes, introduir continguts, interactuar, vetllar per la reputació social de l’empresa o marca…

• Record Manager: adquireix part de les competències del graduat en Documentació però amb noves característiques, com la recerca d’informació a través d’Internet i de les xarxes, arxiu i tractament, gestió i control de dades.

• Social Media Security: les seves funcions estan relacionades amb la seguretat i privacitat. És necessari tenir coneixements sobre spam, phishing… i tenir clara la lletra petita de les xarxes per conèixer els drets i deures de l’empresa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada