La polèmica pel trencament de Grandvalira ha provocat retards en la comercialització dels forfets a majoristes de viatges. Ara, un cop pactat el mateix funcionament per aquesta temporada, Ensisa ja treballa amb la seva marca, que competirà amb Living Pas-Grau.
La polèmica pel trencament de Grandvalira i el fet de no donar un missatge clar ha creat una certa desorganització, que ha durat fins a l´últtim consell d´administració, la setmana passada.

Una de les conseqüències ha estat el retard en la comercialització dels forfets als majoristes de viatges, que Saetde havia aturat.

Malgrat tot, el director d´Ensisa ha defensat que l´impacte del trencament, fora d´Andorra, no ha estat elevat i no afectarà els clients.

Ara, que ja s´ha decidit mantenir el mateix funcionament aquesta temporada, cada societat lluitarà per la seva marca i seguirà la reducció del pressupost de Nevasa. Ensisa no ha volgut concretar quan presentarà la seva, tot i que com ha reconegut, ja fa temps que Saetde va crear Living Pas-Grau.

Això sí, Hidalgo ha subratllat que el client encara ho és de Grandvalira, i que “per moltes ganes” que les dues societats tinguin de començar les seves campanyes, cal ser “prudents” i primar el criteri empresarial.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada