terrorEl túnel Terror Xperience d’Encamp tanca aquest diumenge les seves portes, després de dos mesos de funcionament, sense haver assolit les expectatives de visitants que s’havien marcat els seus promotors. El director de Gatzara Espectacles, Gerard Pifarré, ha explicat que ‘estem satisfets perquè al públic li ha agradat molt’, però ha reconegut que ‘esperàvem més gent’, i que potser s’hauria d’haver treballat abans la comunicació.

La valoració dels dos mesos de terror a Encamp ha estat positiva i negativa alhora per part del director de Gatzara Espectacles, Gerard Pifarré. Ha destacat la satisfacció pel fet que al públic li agradés l’espectacle i perquè al llarg dels dos mesos de funcions s’han anat fent millores ‘per espantar més’. Indica que era un producte en primícia, que no s’havia provat abans i faltava rodatge artístic, i per això s’hi han hagut d’anar fent noves aportacions.

Pel que fa al nombre de persones que han assistit al túnel del terror, les expectatives inicials eren arribar als 500 visitants diaris però finalment han passat un total de 2.000 en totes les funcions. El que sí que han detectat els organitzadors és que precisament en els darrers dies s’ha incrementat notablement l’assistència, i justament aquest dissabte s’han registrat 200 persones.

Així, consideren que possiblement ha estat un error no haver començat l’estratègia de comunicació uns mesos abans. També lamenta que els hotels no els hagin donat més suport promocionant l’espectacle i oferint paquets de nits d’hotel i entrada al Terror Xperience.

Tot i així, no es plantegen allargar l’estada a Encamp. Els propers objectius són altres ciutats que encara estan valorant, però Pifarré assegura que abans de l’estiu Terror Xperience ja estarà instal·lat a una altra ciutat.

1 comentari

  1. Doncs jo no tenia ni idea que encara hi era, si ho arribo a saber potser hi hauria anat. Quina publicitat han fet?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada