El sector turístic del Pirineu de Catalunya confirma els bons resultats de la campanya de Nadal

castell-ciutatEl sector turístic del Pirineu de Catalunya ha confirmat el balanç positiu de la campanya de Nadal, que ja es va poder constatar fins i tot abans de començar-ne l’última part, el pont de Reis. Aquests darrers tres dies han servit per confirmar l’alta ocupació d’allotjaments que ha marcat la majoria de dates festives, amb percentatges que s’han mogut entre el 75% i el 100%.

Un dels indicatius d’aquests resultats ha estat la venda de forfets, que només pel que fa a la demarcació de Lleida s’ha situat en els 240.000, un 10% més que l’any passat. A aquesta xifra cal afegir-hi les vendes de les estacions de la Cerdanya i el Ripollès, on també s’ha millorat notablement respecte d’ara fa un any.

Les estacions del Grup FGC (La Molina, Vall de Núria, Vallter, Espot i Port Ainé) han venut conjuntament 138.000 passis. De la seva part, Masella ha estat novament una de les estacions més freqüentades i, a més a més, ha estrenat amb èxit l’oferta d’esquí nocturn. Prop de 10.000 persones ja han provat l’experiència en els primers quinze dies de funcionament.

Pel que fa a l’ocupació, en zones properes a les pistes s’ha mantingut al voltant del 95%. També han tingut una elevada demanda els allotjaments rurals i la trentena de càmpings oberts.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.