El rellotge d’Apple

apple

En aquesta època de l’any, sempre que es parla de tecnologia, es fa acompanyant amb xifres de vendes. Les passades festes nadalenques  són per excel·lència, el moment en què les grans marques venen a preu fet seus productes i és per això que ja abans que se celebrin les dates en qüestió, es duen a terme nombroses càbales que tenen com a missió determinar quant èxit tindrà un producte o un altre.

Centrem-nos doncs, en la primera empresa del món, Apple. Tot i que encara no està clar quan arribarà a les botigues el rellotge de la firma de la poma, les empreses d’estadística ja estan llançant les seves primeres prediccions. Segons un sondeig realitzat per UBS, el 10 per cent dels consumidors d’Apple (ja sigui en smartphone, tableta o un altre producte) estarien disposats a adquirir l’Apple Watch. Aquests números es dedueixen de les enquestes realitzades a 4.000 consumidors d’Estats Units, el Regne Unit, la Xina i l’Índia.

El més important a més d’aquesta xifra és un altre fenomen. Tal i com indica UBS, els usuaris segueixen preferint el rellotge intel·ligent de Samsung. El Gear és l’elecció d’un 37 per cent dels usuaris.

Amb tot, segons aquests números, la companyia de la poma, podria vendre un total de 24 milions de rellotges en el seu primer any de comercialització, arribant a aconseguir per 2016 els 6.000 milions de dòlars de benefici.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES