El preu del bitllet i la puntualitat, principals queixes dels usuaris d’autobusos

bus

Andorra compta amb una àmplia xarxa de transport públic que recorre tot el país. Gairebé tres milions de persones fan servir l´autobús cada any, però no tothom està satisfet amb el servei. El preu del bitllet, la puntualitat o l´ampliació d´horaris són algunes de les principals preocupacions dels usuaris.

Al voltant de tres milions de persones agafen l´autobús cada any, bé per anar a treballar, a classe, o per fer distàncies curtes per dins del país.

Amb la gran quantitat d´usuaris, hi ha opinions per a tots els gustos. El preu del bitllet, els horaris, la puntualitat, o l´accessibilitat, són les principals preocupacions dels ciutadans.

Tot i alguns neguits, la majoria dels usuaris estan contents amb el servei. Les empreses fan les seves enquestes anuals per anar coneixent i millorant les necessitats dels seus clients.

El Ministeri d´Administració Pública, Transports i Telecomunicacions ha anunciat que al setembre del 2016 ja s´hauran licitat i adjudicat les noves concessions de les línies de bus exprés així com les de bus interurbà.

TOTES LES NOTÍCIES