mymoidEls hàbits de compra canvien, evolucionen i en els últims temps es parla molt d’una nova tendència: el showrooming. Aquesta nova pràctica consisteix en què els clients acudeixen a botigues físiques a provar i veure els productes, però no finalitzen la compra a l’establiment, sinó que ho fan en línia o en una altra botiga.

Aquesta nova forma de compra suposa una amenaça per als negocis, que perden clients en el camí, just en el procés entre la prova del producte i el pagament. No obstant això, hi ha una forma d’utilitzar aquesta tendència en benefici de l’establiment. El servei de pagament per mòbil MYMOID afavoreix aquesta compra. El client, que té totes les seves dades emmagatzemades al mòbil, pot utilitzar-lo per pagar ja sigui en l’establiment o des d’Internet d’una forma senzilla i segura.

Espanya és el país de la Unió Europea amb més penetració mòbil, amb un 66 %. El 60 % dels usuaris utilitza el seu mòbil com a “personal shopper “, buscant informació i demanant consell. A més el 24 % dels usuaris mòbils vol pagar ja amb el seu propi smartphone, i el 76 % el considera com una opció a tenir molt en compte.

El servei de pagament MYMOID permet que els usuaris utilitzin tota la informació necessària per al pagament, disponible de forma xifrada en el telèfon intel·ligent, per acabar la compra, en un sol pas. Aquest servei té una sèrie de característiques que permet als usuaris tenir el TPV en el seu propi smartphone.

“La veritat és que als espanyols els encanta anar de compres, però la impaciència desemboca a que no els agrada perdre el temps fent cues a la botiga o ficant centenars de dades al mòbil per poder fer l’adquisició d’un determinat producte en línia. MYMOID és una plataforma de pagament mòbil sòlida i segura, avalada pel Banc d’ Espanya, que trasllada la tecnologia a l’ús de forma senzilla i adaptable, perquè es beneficiï tant l’usuari i com el comerç “apunta José María Martín, CEO de TECHNOactivity.

MYMOID uneix totes les tecnologies mòbils (codis QR, NFC, SMS, correu electrònic…), afavorint que la comunicació entre l’usuari i el negoci sigui el més senzilla possible. A més és un sistema ràpid de pagament, el que manté l’avantatge de la compra impuls, i és segur, frena tota possibilitat de frau.

 Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada