De què viuen les apps? Aquesta és la pregunta del milió doncs tot i saber que una aplicació per a mòbil de qualitat pot arrossegar milers d’usuaris, el que no està tan clar és quin ha de ser el model de negoci d’aquesta app.
Recentment Tinder acaba d’establir un nou protocol de capitalització que pot resoldre alguns dels dubtes suscitats en el paràgraf anterior. L’app de contactes acaba d’estrenar una nova versió “premium” que permet gaudir als usuaris de noves funcions i que, a manera d’absoluta renovació, té un preu en funció de l’edat del comprador. Com més jove és el client més barat per a ell és l’adquisició d’aquesta aplicació.
I quines són aquestes funcions noves que ofereix Tinder? “Passport” permet als usuaris buscar contactes allunyats de la seva ubicació quan aquests estan planejant fer unes vacances o un viatge de negocis. “Rewind” permet desfer els descarti d’altres usuaris que en un principi no havien agradat o que per error havien estat esborrats. Com sabem, Tinder és una app de contactes en què els internautes passen per un procés de selecció abans de ser elegits per altres usuaris.
A més d’aquestes funcions hi ha la possibilitat de navegar sense publicitat i la possibilitat de donar “m’agrada” la vegades que vulguem.
El preu a Espanya serà d’aquesta manera de 14,99 euros per als majors de 30 anys i 1,99 euros al mes per als menors d’aquesta edat; sense cap dubte, mals temps per ser adult.
Per Tecnonews / AMIC – Redacció