El Mercat de Nadal de la Massana consolida el format

mercat-nadal-massanaL’alta afluència del cap de setmana ha repercutit directament en el Mercat de Nadal de la Massana, que ha tingut els punts àlgids dissabte a la tarda i diumenge el matí, tot i que l’afluència ha estat alta durant tot el cap de setmana. El cap de setmana anterior, el mercat va patir les con conseqüències de la meteorologia i tot i que va haver-hi un degoteig constant de visitants, dissabte no es va registrar un volum elevat i diumenge es va incrementar, però per sota d’aquest cap de setmana. Això sí, l’afluència a les diferents propostes adreçades als infants han tingut una gran acollida, tan el primer cop el segon cap de setmana, i ha atret a nombroses famílies.

“A hores d’ara, després de sis edicions, ja veiem que el format, amb la pista de gel central, les casetes al voltant i les activitats paral·leles és un encert, tot i que hem de ser capaços de sorprendre cada any amb noves propostes”, assegura el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització Sergi Balielles, que està satisfet amb el resultat d’enguany ja que “penso que hem aconseguit l’objectiu d’oferir als nostres visitants una gran varietat de propostes després e la jornada d’esquí”.

Les activitats que han tingut més èxit han estat les passejades amb poni, la zona de jocs infantils i la pista de gel, a més de l’actuació de la Grossband, el concert de Laura Simó, el gospel, la fira de Santa Llúcia i, en general, les diferents cantades a l’aire lliure, que han animat el mercat.

En total han participat al mercat vint-i-dos expositors de productes de regal, artesania, decoració i alimentació. Alguns asseguraven que amb la crisi la gent no compra massa però que el Mercat significa una plataforma de promoció, com apuntaven els responsables d’Equaid, productes elaborats amb llet d’euga, que han explicaven que han rebut la visita de metges i de molta gent que s’ha interessat per la seva oferta. Altres estands, que han vingut cada any, com “El Chino”, de gènere de punt, afirmen que ja tenen compradors fidels de cada any i com explica Fabiana Cabrero, que confecciona i ven els articles, “estem contentes perquè a banda de cobrir despeses hem fet una mica de calaix i sobretot veiem que la gent aprecia el nostre gènere”.

Un dels punts més destacats d’enguany ha estat la gran implicació dels comerciants, que a banda de vendre els seus productes també han organitzat activitats complementàries, com degustacions gastronòmiques, tallers i xerrades.

TOTES LES NOTÍCIES