El Govern ha donat una resposta negativa als recursos administratius que van presentar tant el Comú d’Andorra la Vella com la Plataforma No a l’heliport al Patapou per aturar el projecte, tal com ha avançat RTVA aquest dimecres al migdia. El ministre portaveu, Jordi Cinca, durant la roda de premsa posterior al Consell de Ministres, ha dit que els recursos del Comú s’han desestimat per considerar que la corporació no és part afectada i que, per tant, no s’ha entrat en el fons de la qüestió, i que pel que fa al recurs presentat pels veïns, el Govern entén que els arguments que han presentat, i que ha anat rebatent un a un, ‘no justifiquen la desestimació del projecte’. Pel que fa al recurs que el Comú va presentar per revocar una resolució del 2009 que aprovava el projecte aeronàutic d’un heliport privat al Patapou, el Govern també l’ha desestimat al·legant que aquell permís va caducar un any després, atès que estava subjecte a la presentació dels projectes constructius i d’impacte ambiental, els quals no es van arribar a presentar mai.
El ministre Jordi Cinca ha indicat que s’ha optat per respondre els recursos en lloc de fer silenci administratiu perquè ‘en una qüestió tan conflictiva ens semblava que havíem de donar resposta’. Cinca també ha dit que aquestes respostes negatives en res es contradiuen a la voluntat del Govern d’esperar a les conclusions dels tècnics francesos ‘per tenir elements més concloents per si s’ha o no de rectificar’.
En aquest sentit, ha informat que l’expert geòleg visitarà Andorra la setmana vinent, i que el tècnic aeronàutic ho farà la setmana del 17 d’octubre, i que els han demanat que els informes que presentin siguin el més concloents possibles i que no donin lloc a dubte.
Orgullós del Govern de DA. La sra. Rosa Ferrer ha volgut volar tan alt que, ni tan sols ha desplegat les ales que ja ha aterrat. A veure…Què la corporació comunal no n´és part afectada, dona!!!! El ministre portaveu ho ha deixat clarissim. Apa!! Tret per la culata. Entre això i la cessió del 0%…Què història és aquesta de 800 anys comunals…Què mana govern!!! I al Comú no pot dir res contra el Patapou!!! En tot cas, consulta popular!!!!