El Govern aprova el concurs per a la contractació del SIGCOM

Edifici administratiu de Govern
Edifici administratiu de Govern. Foto: ARXIU

El Govern ha aprovat, a proposta del Ministeri d’Administracions Públiques i Participació Ciutadana, la licitació del concurs públic nacional per a la contractació del Sistema d’Informació Geogràfica del Comerç (SIGCOM) del Govern.

L’objectiu de la licitació és contractar els serveis de disseny i implementació del nou sistema d’informació SIGCOM per a la Unitat de Consum i Inspecció de Comerç del Ministeri de Presidència, Economia i Empresa del Govern d’Andorra. Aquest nou sistema millorarà la informació de la qual disposa actualment la Unitat, posant en marxa una base de dades informàtica que integrarà informació geo-referenciada dels comerços i empreses del país.

L’empresa adjudicatària s’haurà d’encarregar de l’anàlisi de les dades existents a la base d’informació actual de la Unitat de Consum i Inspecció de Comerç amb la finalitat de definir una nova estructura i base de dades, afegint com a part fonamental el component de la ubicació, permetent crear un directori de comerços i possibilitant l’aplicació d’eines analítiques.

Així, la disposició d’aquestes dades optimitzarà el treball i millorarà l’eficiència del funcionament de la Unitat de Consum i Inspecció de Comerç en les seves tasques de gestió de la informació i d’inspecció.

El concurs és de caràcter nacional amb procediment obert i la modalitat de contractació és ordinària. Les empreses interessades poden presentar les seves ofertes fins al 15 de juliol del 2021 al Servei de Tràmits del Govern en horari d’atenció al públic. La documentació es pot descarregar a www.tramits.ad i www.e-tramits.ad o recollir-la al mateix Servei de Tràmits del Govern. Es pot sol·licitar informació complementària enviant un correu electrònic a  pressupost_informatica@govern.ad del Departament de Sistemes d’Informació.

 

Concurs per a la contractació de la prestació dels serveis gestionats de la plataforma d’intercanvi automàtic d’informació fiscal del Govern

El Consell de Ministres també ha aprovat la licitació del concurs per a la contractació de la prestació dels serveis gestionats de la plataforma d’intercanvi automàtic d’informació fiscal del Govern.

L’objectiu d’aquesta licitació és la contractació dels serveis de manteniment de la plataforma d’Intercanvi d’Informació Financera pel Departament de Tributs i de Fronteres i de la Secretaria d’Estat d’Afers Financers Internacionals del Govern d’Andorra.

El concurs és de caràcter nacional amb procediment obert i la modalitat de contractació és urgent. Les empreses interessades poden presentar les seves ofertes fins a l’1 de juliol del 2021 al Servei de Tràmits del Govern en horari d’atenció al públic. La documentació es pot descarregar a www.tramits.ad i www.e-tramits.ad o recollir-la al mateix Servei de Tràmits del Govern. Es pot sol·licitar informació complementària enviant un correu electrònic a  pressupost_informatica@govern.addel Departament de Sistemes d’Informació.

TOTES LES NOTÍCIES